نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

حقیقت داره

سلام به همه ی دوستای خوبم . از محبت همه ی شما تو این مدت ممنونم از اینکه اومدید خوندید و نظر دادید بعد از این مدت با یه ترانه برگشتم . یه ترانه از خودم . منتظر نظراتتون هستم  

« حقیقت داره »

دوباره یاد لبخندت منو به گریه مینداره

نگاهت لحظه ی آخر مثه آواز پروازه

نمیدونم کدوم نفرین تو رُ از من جدا کرده

منو تا آخر عمرم تو تن پوش سیاه کرده

عجب این زندگی با قلب من بی رحم و نامرده

حالا سنگ صبور من به جای شونه ی گرمت

یه تصویر از نگاه تو یه گوشه روی یه سنگه

نگاه بیقرارم خیره به تصویر بی روحت

تو چشمام بعد تو انگار تموم دنیا بی رنگه

تموم آرزوم اینه ، خدا این روزا برگرده

ببینم اینکه اینجایی فقط کابوس شبگرده

ولی حیف از دل ساده حقیقت داره این دوری

حقیقت داره این تقدیر وحشتناک مجبوری

حقیقت داره قلب من داره از غصه می پوسه

لبم عکس تو رُ تو قاب سرد شیشه می بوسه

حقیقت داره این گریه حقیقت داره مرگ تو

حقیقت داره بعد ازین منم تو بهت ترک تو

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 3 + ارسال نظر
صادق سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ق.ظ http://tavileyeeshgh.blogfa.com

سلام.
خداییش من بلد نبودم ترانه ات را با اهنگش بخونم ولی ۳/۲پایانی خیلی باحال بود.
فردا از آن توست کوشش کن.
منم یه شعر دست و پا شکسته گفتم
منتظر پیشنهاد و انتقاد شما هستم.

سلام صادق جان خوبی . ممنونم از حضورت و نظرت . حتما میام ومیخونمت . بازم مرسی از حضورت .
همیشه شاد باشی

سارا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ق.ظ

سلام پرنیان جونم . خیلی قشنگ بود . خوشحالم که آپ کردی : )

سلام سارا جونم خوبی . مرسی گلم که سر زدی . و ممنون از نظرت . دوست دارم عزیزم . مراقب خودت باش .
همیشه شاد باشی

برای تو می سرایم سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ http://setarevato.persianblog.ir

سلا پرنیا عزیز... منم به روزم خوشحال میشم تو وب لاگ ببینمت

سلام سمیه جان خوبی . مرسی عزیزم که سر زدی و ممنون از دعوتت خانومی . حتما میام و می خونمت.
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد