نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

گلایه بس

گلایه بس ، گلایه بس

حرفای پر بهانه بس

شکوه هو دل شکستنو

حرفای تیکه پاره بس

بسه دیگه چقَد میخواین

جای گل و هدیه و نور

بدین به هم گره های کور

چقد میخواین جای نسیم

بشینه بین دلاتون

طوفان و رگبار عظیم

بین دساتون همیشه

یه دره دوری میذارید

تا کی میخواین هی بشکین

پلارو با تیشه ی غم

به جای حرفای قشنگ

حرفای بد بگین به هم

حالا کنار همینو

قدر همو نمی دونید

فردا که رفتید راه دور

یاد قدیما می کنید

بین دلاتون بزنید

یه دشت لاله تا خدا

یه پل میون دستاتون

خیلی بزرگ بی انتها

عشق یه بار ساخته میشه

توی دلا فقط یه بار

عشقی رو که ساختین یه روز

تازه کنین هزارهزار

گلایه بس ،گلایه بس

حرفای پر بهانه بس

شکوه هو دل شکستنو

حرفای تیکه پاره بس 

 

سلام به دوستان خوبم  

برای شنیدن دکلمه ی این ترانه با صدای دوست خوبم سیاوش اکبریان می تونید به لینک زیر برید .  

 

http://www.voiceking.blogfa.com/post-23.aspx 

 

جا داره در اینجا یه تشکر ویژه از علی صالحی عزیز بکنم که همیشه به من لطف داشته و کمکم کرده .   

  در ضمن باید به اطلاعتون برسونم  که به روز شدن وبلاگم از این به بعد در بنیاد ترانه ( www.canto.blogfa.com ) نمایش داده میشه . 

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 19 + ارسال نظر
سیاوش پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ق.ظ http://www.shad-bashid.blogfa.com

سلام پرنیان عزیز.از اینکه از دکلمه راضی بودین خوشحالم..البته خودم ندیدم.
امیدوارم همیشه شاد باشید و از شادی بنویسید

سلام سیاوش جان . خواهش میکنم . بازم مرسی .
همیشه شاد باشی

عدالت طلب پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.edalattalabir.blogfa.com/post-84.aspx

در جامعه اسلامی ارائه تحلیل های آبگوشتی ممنوع

---------------------------------------------------------------------
جمعی که فیلی را در تاریکی لمس نمودند و هرکدام بنا به برداشت خودشان شروع به تحلیل فیل نمودند. اولی گفت فیل یک ستون قوی و محکم است، دومی گفت فیل یک شیلنگ ضخیم در فلان ابعاد است و سومی گفت فیل همان لواشک خانواده است و ...
-------------------------------------------------------------------
ادامه متن در وبلاگ موجود است
منتظر نظرات شما در رابطه با مقاله هستم.

سلام
حتما میام میخونمتون . مرسی که اطلاع دادین
همیشه شاد باشی

سارا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام پرنیان جونم . بالاخره شنیدم : ) خیلی خیلی قشنگ بود . : ) از صمیم قلب برات آرزوی موفقیت دارم : )

سلام سارای گلم خوبی ؟ مرسی ساراجونم تو همیشه به من محبت داری و حرفای قشنگت کلی انرژی بهم میده. ممنون که اومدی عزیزم
همیشه شاد باشی

مردی که شبیه هیچ کس نبود پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://dodle.blogsky.com

سلام


فردا که رفتید راه دور

یاد قدیما می کنید


همینه مشکل ما که نمیتونیم از شادی بگیم

عالی بود مرسی

سلام مهراب جان خوبی ؟
ببین یه چیزی میگم ولی به شرطی که بحث راه نیفته .
شادی تو قلب ادما یه جور انرژی پتانسیله این به اراده ی ماست که اونو جنبشی کنیم یا همون جور تو راهروهای زیر زمین قلبمون نگه داریم تا گرد وغبار روشو اونقدر بگیره که دیگه حتی دیده هم نشه
من همیشه برای همه در انتهای جواب کامنتها این پیامو که به یادگار از یه نفر که دوستش دارم گرفتم ،
می نویسم: همیشه شاد باشی
این قشنگترین ارزویی که برای یه نفر میشه کرد
ممنون از حضورت و محبت همیشگیت
همیشه شاد باشی

علی کمارجی پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام
وقتی که با پسوردت وارد وبلاگ شدی از سمت راست روی لینک پیوند های روزانه کلیک کن. .از صفحه ای که باز می شه، نام ترانه و سراینده و لینک مطلب را ثبت کن. به همین سادگی!
بقیه دوستان هم همین کار رو می کنن.

اگر مطلب دیگه ای خواستی توی وبلاگ بذاری باید روی ارسال مطلب جدید کلیک کنی.
مشکلی بود بازم خبر بده
موفق باشی

سلام .
ممنونم از راهنمایی .
همیشه شاد باشی

ناهید پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:39 ب.ظ http://photokids.blogfa.com/

سلام وبلاگ زیبایی داری لطفا آدرس منو لینک کن[لبخند]

سلام
شما رو با اسم عکس کودکان لینک کردم شما هم منو با اسم پرنیان مهدی دوست- نیایش- لینک کن .
همیشه شاد باشی

فارو جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://ghalbekhamoosh.blogfa.com/

سلام عزیزم
اخه شما چرا نظرتونو تو پستای قبلی گذاشتین خدا رو شکر من
یه سری زدم به پستای قدیمی
وگر نه کامنتتونو نمیدیدم

چشم عزیزم حتما با افتخار لینکتون میکنم اما به شرطی تنهام نذاری و بازم بهم سر بزنی

دوست دارم


فارو

سلام فارو جان خوبی ؟
اول بابت حضورت ممنونم
دوم خوب گاهی صفحه کامنت یه پست باز نمیشه و مجبورم پستهای دیگرو باز کنم به همین خاطر در ضمن مگه تمام کامنتهای گذاشته شده رو در یک صفحه نشون نمیده برات ؟ نمیدونم در بلاگ اسکای که اینطوره و احتیاجی نیست حتما به همه ی پستهای قبلی سر بزنی کامنت در هر پستی گذاشته بشه در نهایت یکجا جمع میشه . اما خوب من خوش شانس بودم که به دلت افتاد و به پستهای قبلیت سر زدی
بابت لینک ازت ممنونم منم شما رو لینک کردم و قول میدم حتما زود به زود بهت سر بزنم و به قول خودت تنهات نذارم
بازم به من سر بزن
همیشه شاد باشی

فارو جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ http://ghalbekhamoosh.blogfa.com/

سلام عزیز

واقعا سپاس گذارم


دوست دارم


فارو

سلام فارو جان . خواهش میکنم . (گل)

مهدی اخلاقی جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ب.ظ http://sevomin-maktub.blogfa.com

سلام
ترانتون خیلی مشکل داره
نمیدونم چقدر روش کار کردین ولی ضعیفه
هم از نظر وزن هم از نظر ساختارش
یه سری کلمه ها هم مال این زبون و این ترانه نیست مثل عظیم
اینا نظر شخصی من بود
موفق باشین

سلام
از نظر شخصی تون ممنونم
فکر میکنم یه سری اختیاراتی هست که گاهی ناگزیر به استفاده از اون هستی . مثل استفاده از بعضی واژه ها که شاید مال این زبان نباشه اما همیشه اینو میدونم که هیچ قانون محضی در زبان ترانه وجود نداره . خیلی از واژه ها با ورودشون سنت شکنی میکنن . مثل شعر قضیه از سروده های خودتون . همین خاصیتو داره ولی شما از قبل خواننده رو توجیه کردین . البته منم نظر شخصیمو گفتم .
ممنون از حضورتون
همیشه شاد باشی

ماندانا ابری شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.manii.persianblog.ir

درود

به نظر من هم ترانه تون مشکل وزنی و زبانی داره ..

منتظر کارهای خوبتون هستم

شاد و موفق باشید

سلام ماندانا جان
ممنون از حضورت و نظرت
چشم حتما سعی در اصلاح کارام میکنم . ممنونم از محبتت عزیز

م یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:45 ب.ظ

سلام

شما که اسم منو نوشتید تو جواب نظر

دوست من

سلام . متوجه نشدم حتما اشتباه شده . شرمنده

علی کمارجی دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ http://kamareji.blogfa.com

سلام
دوستانی که قبلا با بلاگفا کار نکردن اغلب این مشکلات براشون پیش میاد!

1- ابتدا برای مشاهده فرم ورود به صفحه نخست بلاگفا مراجعه کنید:
www.blogfa.com

2- نام کاربری و رمز عبورتان را در محل مربوطه وارد کنید.(بالای صفحه، سمت راست)
3- بعد از باز شدن پنل مدیریت، در سمت راست لینکهایی را مشاهده می کنید.
4- اگر با ترانه به روز شدید، روی لینک "پیوندهای روزانه" کلیک کرده و نام خودتان و ترانه و لینک آن را ثبت کنید.
5- اگر مقاله و یا یادداشتی داشتید، روی لینک"پست مطلب جدید کلیک کنید.
6- در انتها، اگر باز هم موفق نشدید اشکالی نداره، دوباره پیغام بذارید!

موفق باشی

سلام آقای کمارجی .
بازم ممنون از توضیحاتتون . حتما اگر مشکلی داشتم باز خبر میدم .
بازم مرسی

فروزان مظفری سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ http://forouzanmozafari.blogfa.com/

سلام پرنیان نازنین
ممنون از لطفت
با احترام لینک شدی
شاد و پیروز باشی

سلام فروزان جان ممنونم از لینک عزیزم .
همیشه شاد باشی

ایمان ژاله پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ http://kebrit.mihanblog.com

سلام سری به من بزن
هم ترانه ما باش
منتظر حضور و نظر سبزت هستم

سلام ایمان عزیز خوبی . ممنون از حضورت و لطفت . حتما بهت سر میزنم
همیشه شاد باشی

برای تو می سرایم شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ق.ظ http://setarevato.persianblog.ir/

خواستم بگم ما قهرمان شدیم و به همین مناسبت تو وبلاگ دوباره منتظرتونم[گل]

سلام
قهرمانیتون رو تبریک میکم و حتما میام عزیزم .
همیشه شاد باشی

امیر چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.esteghlalfc11.blogfa.com

سلام پرنیان جان . شعر خیلی زیبایی بود . امید وارم همیشه پیروز و سر بلند باشی .

سلام امیر عزیز . ممنون از حضورت و محبت . بار هم به من سر بن
همیشه شاد باشی

دریا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

سلام.
وبم بروز شد.
منتظر حضور گرمتون هستم.
سبز باشی

^^^^^^^^^^^^
هر صدا و هر سکوتی اونو یاد من میاره

می شکنه بغض ترانه غم رو گونه هام میباره

از همون نگاه اول آرزوی آخرم شد

حرفای قشنگ و ساده اش عاشقونه باورم شد...
^^^^^^^^^^^^

سلام دریا جان ممنون که مثل همیشه اطلاع دادی . حتما بهت سر میزنم عزیزم .
همیشه شاد باشی

yakamuz پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.mohsenkhaghany.blogfa.com

گفت بنویس گفتم با چه بنویسم قلم ندارم گفت با استخوانت بنویس گفتم مرکب ندارم با چه بنویسم گفت با خونت بنویس گفتم ورق ندارم بر روی چه بنویسم گفت بر روی قلبت بنویس گفتم چه بنویسم گفت بنویس دوست دارم
اهنگ وبلاگت خیلی خوبه

سلام . ممنون از نوشته ی خیلی زیبات و ممنون از حضورت . بازم به من سر بزن
همیشه شاد باشی

علی قزل سفلو چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ب.ظ http://ali-ghezelsefloo.blogfa.com/

همیشه آخرین لحظه به دادم رسیدی

لبه ی تیغه ی غفلتم و قبل از این که بخوام پرت بشم تو دامن سقوط دستم ُ گرفتی و ناجی من شدی

چشمام ُ می بندم تا از شرم رو شدن دستم پیش تو آب نشم

به اسمت قسم که سایه ای غیر خودت روی سرم نیست

تنهام نذار

همین و بس

□□□

تو یک عمره کنارم بودی اما

من ِ غافل نفهمیدم که هستی

نخواستم وا کنم چشم دلم ر ُ

چه کابوسی ...

- نمی دیدم که هستی -

غبار این فاصله های دست و پا گیر رو با گوشه ی استینت پاک کن و به دیدنم بیا

سلام مرسی از شعرت که خیلی خیلی قشنگ و دلنشین بود . حتما میام و میخونمت . بازم به من سر بزن
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد