نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

چی باعث شد ؟

به احساسم نخند این بیقراری 

میاد از تو ، چی باعث شد  

به قلبم پشت کنی تنهام بذاری 

چی باعث شد که تو اینجور همیشه  

به این عاشق بودن تردید داری 

نه اینکه فک کنی اینجا نباشی 

نگات تو خاطرم بیرنگ میشه  

نباشی بی حضورت خاطرم دلتنگ میشه  

اگه از تو گذشتم بی تقلا 

واسه اینه که تو خوشبخت باشی 

میدونم تا ابد با اسم و یادت  

می مونم عاشقی تنهای تنها  

اگه خواستم بری صدات نکردم  

نخواستم ببینی اسیر دردم  

برو جایی که تردیدی نباشه  

شاید اونجا نگاهت با نگاهی آشنا شه 

منو یادش بره از من جدا شه  

تو این عشق کم آوردیم هر دوتامون  

فقط یه خاطره مونده برامون 

میگم ، رفتی ولی یادت  بمونه  

یه روزی خنده بود روی لبامون  

یه وقتی قلبامون با هم یکی بود  

تو دستامون گلای اطلسی بود  

چی باعث شد ازم اینجور سوا شی  

چی باعث شد بشکنه این بغض وحشی 

چی باعث شد بسوزه باغ و برگم  

بمونه داغ تو اینجور به قلبم  

چی باعث شد ؟ 

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 2 + ارسال نظر
صادق سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ http://tavilyeeshgh.blogfa.com

این سرنوشت همه ی عشاقان است

رسم عاشق
حتی اگه روزی بری
منو همینجا بذاری
یه لحظه هم شک نکنی
شاید که تنها بمونم
توتنهایی از غم تو
یه روزی با دردر بمیرم
میگم برو عیب نداره
عشق که بی درد نمیشه
رسم یه عاشق همینه
باید توی درد بمیره
رسم عاشق

سلام فکر کنم عنوان این شعر گویای همه چیز باشه رسم عاشقا همینه عزیز نه سرنوشتشون
ممنون از نظراتت و از اینکه همیشه به من سر میزنی اگر میبینی نمیام به وبت به خدا دست خودم نیست اصلا وبلاگهایی بلاگفا برام باز نمیشه خیلی از دوستانم بهم خبر اپ شدنشون رو میدن اما من ...
بازم به من سر بزن .
همیشه شاد باشی

برای تو می سرایم جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://setarevato.persianblog.ir

سلام شما رو با عنوان ؛نیایش؛ لینک کردم.

سلام سمیه جان . ممنونم عزیز
بازم به من سر بزن
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد