نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

لایق نبودم نازنین

سلام دوباره به همه ی دوستای خوبم . خیلی وقت بود که نتونستم بیام و آپ کنم اما دیروز اومدم با یه پست جدید . به خاطر این همه دیر کرد، امروز دوباره یه پست دیگه میگذارم . باز از همه ی شما دوستای خوبم ممنونم که این مدت منو تنها نگذاشتید   

لایق نبودم نازنین

به اینکه عاشقم بشی

به اینکه توی لحظه هات

شریک خاطرم بشی

لایق نبودم نازنین

به قاب مخمل چشات

به اینکه گم بشه تنم

تو آتیش داغ دسات

لایق نبودم نازنین

به اینکه تو شبای تو

مثل ستاره گل کنم

توخیره به من نگاه من

من از نگاه ناز تو

تو آسمونت هل کنم

لایق نبودم نازنین

به اینکه توی دفترت

با یه ترانه حک بشم

به اینکه تو نوشته هات

قصه ی خط به خط بشم

لایق نبودم نازنین

ببخش تو این غریبه رُ

ببخش که با نوشته هاش

سر میبره حوصلتُ

شعرامو بر میدارمُ

میرم یه جا تنها میشم

یه جا میمیرم از غمت

از اینکه لایق نبودم

یه روزی عشق تو بشم

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 16 + ارسال نظر
عمران میری چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ب.ظ http://omranmiri.blogfa.com

سلام عزیز جان
اوال ترانه خوب و ساده بود و من دوست داشتم
..............
۲ این که من اگه بگم هنوز نمیشناسمت باور می کنی ؟
ضمنا این دلیل بر عدم احترام و دوست داشتن من نست ....

سلام عمران جان خوبی . اول مرسی از حضورت ونظرت دوم اینکه من کی گفتم دلیلی بر این میشه عزیز جان . و خوب مهم نیست که میشناسی یا نه مهم اینه که حالا میای و سر میزنی و میخونی و نظر می دی .
بازم مرسی از حضورت
همیشه شاد باشی

آذر سرافراز پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.azarkadeh.blogfa.com

سلام

من از کپی پیست و کلمات و ترکیبات دستمالی شده و ... مثل :

""قلمتان سبز"" ""خواندمت"" ""زیبا بود"" ""استفاده کردم"" و امثال اینها

متنفرم.

اگر قرار به اینهاست, به خودتان زحمت سر زدن به آتشکده ام را ندهید.

چون دیگه دارم ازین حرفای یخزده منجمد می شم.


.

.

دعوتید به :

چهار _ خاطرات روسپیان سودا زده ی من

سه _ محمود دولت آبادی : انقلاب فرهنگی باعث شد

تا جامعه فرهنگی ایران از مغز تهی شود

بدون شرح

دو _خاطرات امریکای لاتین

و یک _ و سنگ سرو لحد صد هزار خاتون را

بغل گرفته و خوابید . بی تو می گریید

.

.

.

.

هیزم بیاورید ......

ایمان شاعرانه ای در این آذرکده

ضعیف شده

سلام . وای دوست من چقدر بد اخلاق راستش میخواستم اینجا بنویسم میام و میخونمت چون من هیچ پیامی رو بدون جواب تایید نمیکنم ولی خوب .......
در هر صورت حتما بهت سر میزنم و ممنون که دعوتم کردی .
همیشه شاد باشی

دریا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
مبه پایان نمی اندیشم
که همین دوست داشتن زیباست...

سلام
خوبی؟
آپ بسیار زیبایی داری.
بازم بیا پیشم... منتظر آپ بعدیت هستم.
سبز باشی.

سلام دریا جان خوبی . منو به خوندن چیزی دعوت کردی که در روز بارها و بارها زیر لب زمزمه میکنم یکی از شعرای مورد علاقم . حتما میام گلم . مرسی که دعوتم کردی .
همیشه شاد باشی

علی کمارجی جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ق.ظ http://kamareji.blogfa.com

سلام
خانم مهدی دوست ! اون وبلاگ دیگه بسته شده. من آخرشم نفهمیدم چرا هیچ وقت موفق به ورود نشدین! با توضیحات آخرتون معلومه که پسورد را دارین اشتباه وارد می کنین.
به هر حال مهم نیست
برای سایت یک بخشی رو در نظر می گیرم که هر کسی بتونه مستقیما ثبت نام کنه و دیگه از این مشکلات نداشته باشیم. اونجا به قدر کافی دستم باز هست و دیگه این بدبختی ها رو نداریم.
حتما به آدرس اصلی سر بزن و توضیحاتش رو بخون
www.bonyade-taraneh.com
تا قبل از یکم مرداد وقت داری برای سایت مطلب بفرستی.
موفق باشی

سلام آقای کمارجی . مرسی که هر بار جواب می دید ولی من همون پسوردی رو وارد کردم که خودتون برام ایمیل کردید . نمیدونم مشکل چیه؟
در هور صورت حالا دیگه مهم نیست حتما برای سایت مطلب میگذارم .
مرسی که خبر دادید .

دریا شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
بروزم و منتظر حضور گرمت.
سبز باشی.

سلام دریا جان مرسی که خبر دادی عزیزم .

عباس یوسفی یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://abbasu.blogfa.com/

سلام و درود

به نظرم مطالعه تون کمه

تصاویر تکراریه

مشکل قافیه دارید( چشات با دسات قافیه نمیشه! و یا حک رو با خط به خط قافیه کردید!!)

موفق باشید.


با کاری تازه و متفاوت به روزم و منتظر شما

سلام دوست من . ممنونم از حضورت و نظرت .
حتما سر میزنم .
همیشه شاد باشی

مهراب دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ب.ظ http://mehrab.blogsky.com

سلام

زیبا بود و دل نشین

شاد باشی

سلام مهراب جان خوبی؟ چطوری ؟ خیلی وقته که دیر به دیر به من سر میزنی . ممنونم که اومدی و مرسی از نظرت .
همیشه شاد باشی

پگاه امیرسرداری چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ http://cobhesepid.blogfa.com

سلام پرنیان عزیزم. ممنون از حضورت. عزیزم ترانه هات همیشه زیبا بودند و خیلی به دل میشنن. و هر بار که ترانه هاتو میخونم به یه اندیشه که خیلی وقته ذهنمو درگیر کرده یقین پیدا میکنم. اگه فرصتی بود حتما در موردش باهات صحبت میکنم و به جای اینکه به این موضوع بشینمو فکر کنم با جسارت ازت میپرسم.

سلام پگاه جان خوبی عزیزم . مرسی از اینکه اومدی و بهم سر زدی و در مور نظرت و این همه محبتت به من ممنونم گلم . خیلی خوشحال میشم که اون فکر همیشگی تو بدونم و واقعا اینو دوست دارم که رک و با جسارت ازم بپرسی چون خودم ادم رکی هستم با این جور ادما زود کنار میام . بازم مرسی که بهم سر زدی . منتظرم تا زودتر سوالتو بگی . مراقب خودت باش عزیزم .
همیشه شاد باشی

صادق جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ق.ظ http://tavileyeeshgh.blogfa.com

خوب بود ولی عالی نبود.پرنیان مهربان .من فقط نظرم را به عنوان یک خواننده ای گفتم که شعر و ترانه را دوست دارد و تازه وارد دنیای شعر و شاعری شده است.

در ضمن دستت درد نکنه به خاطر کامنتی که گذاشته بودی.خیلی استفاده کردم.
شاید حق با تو باشه.
سعی میکنم این بار خانه را برای میهمانی خوب تزیین کنم.

سلام صادق عزیز خوبی . ممنونم از حضورت و نظرت ورودت رو به دنیای شعر و ترانه تبریک میگم و امیدوارم موفق باشی .
بازم به من سر بزن
همیشه شاد باشی

Fox دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:13 ق.ظ http://priest.persianblog.ir

به سر شده

که میسر شده بنویسی:

"بی تو به سر نمی شود ".

سلام
امیدوارم اونچه که میخوای بشه . موفق باشی و ممنون از حضورت .
همیشه شاد باشی

Fox دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 ق.ظ http://priest.persianblog.ir

ــ از بودنت لیاقت خلقتم کافیست مرا...

ترانه‌ای برای خواندنت ندارم
هرچه داشتم دادم
تا لیاقت در کنارت بودن را تجربه کنم...

قبل از جواب دادن کامنتت اومدم و وبلاگت رو خوندم همه ی ویلاگهات رو ولی به نظرم یه خرده سخته با یه دست چند تا چیز رو بلند کردن در هر صورت موفق باشی .
همیشه شاد باشی

بابک شمس سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:10 ب.ظ http://babakshams.blogfa.com

با سلام



با دستنوشته " خنده نزن کسون ره سر شنه ته وچون ره ؟؟؟ " منتظر حضورتان هستم


امیدوارم که سری بزنید تا بتونم از پیشنهادات شما و دوستان دیگر برای اعتلای وبلاگم بهره مند شوم


پویا و شاد باشید

http://babakshams.blogfa.com


سلام بابک عزیز . ممنون از خضورت . چشم حتما میام و میخونمت
همیشه شاد باشی

Fox پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ق.ظ http://priest.persianblog.ir

__بی صبرانه در انتظار تماشای رقص کلماتت خواهم ماند!

سلام . ممنون از جملات همیشه قشنگت .در مورد پیشنهادت هم شرمنده دوست من گمون نکنم بتونم . بازم به من سر بزن .
همیشه شاد باشی

میثم متاجی جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ق.ظ http://www.padnoosh.persianblog.ir

بوق ها از همه چیز عبور می کنند

در تلاطم آدم های مواج پیاده رو

که بسته های کار را به خانه می برند

بوق ها از همه چیز عبور می کنند

و سوت قطارها

سهم کسانی است که بیرون شهر به سر می برند

سلام . ممنون از حضورت و مرسی از شعر زیبات . بازم به من سر بزن موفق باشی

علی قزل سفلو جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ http://ali-ghezelsefloo.blogfa.com/

سلام

ممنون که سرزدی

به روز کردم خبرت میکنم

سلام . ممنونم . حتما خبرم کن .
همیشه شاد باشی

طهورا پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ

با سلام.
می خواستم ببینم این شعر از نظر شما چجوریه؟
انتخاب من غلط بود نباید تو رو می دیدم/ با همون نگاه اول تو رو دیدم بر گزیدم
کاشکه لهظه ای تامل چاشنی این انتخاب بود/ قایمش کردی نگاتو چشماتم پشت نقاب بود...
ارزش ادامه دادن داره ؟

سلام طهورا جان . این چه حرفیه عزیزم . هر چیزی که مینویسی حتی اگر به نظرت جالب نمیاد یاحتی این نگاه کسانیه که میخوننش باید برای تو بارزش باشه تا در نگاه دیگران هم ارزش خوند و ادامه دادنش بوجود بیاد . اگز فکر میکنی میخوای چیزی بنویسی نمیگم به قواعد کار توجه نکن ولی وقتی چیزی میخواد از ته دلت بیاد خودتو زیاد درگیر اصول و قوانین نکن بازم تاکید میکنم قوانین رو نمیشه زیر پا گاشت برای نوشتن باید به یه سری چیزا پایبند بود رعایتشون کرد اما از اونا برای خودت قفس نساز عزیزم . فکرتو ازاد کن و باذار کلمه ها جاری بشن . عزیزم ادامه بده موفق میشی.
بازم به من سر بزن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد