نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

امشب

سلام بعد از یه غیبت طولانی اومدم با یه ترانه ی جدید  

امشب تموم راهُ باید با من بمونی

اینکه چه حسی دارم نسبت بهت بدونی

امشب باید با چشمات نگاهمو  بخونی

تا دربیاد سپیده ،کنار من بمونی

امشب تو حرفی نزن ، بذار فقط من بگم

تکیه بدم به شونت ، از با تو بودن بگم

بذار به کوهِ عشقت تکیه کنه غرورم

تو آسمون چشمات ، چه غرق شوق و شورم

واسه به تو رسیدن از همه چی گذشتم

بهای عشقُ دادم تا پیش تو نشستم

امشب بذار تو چشمات ، خواب شبونه باشم

بذار واسه رویاهات تنها بهونه باشم

بذار غروب اشکام خندیدن تو باشه

طلوع صبح فردام بوسیدن تو باشه

امشب سکوتُ نشکن بذار بخونم برات

شاید بخوای همیشه عاشق بمونم برات

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 10 + ارسال نظر
آیینه دار جمعه 11 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:05 ب.ظ http://aine.blogsky.com

سلام
زیبا بود
خوشحالم که دوباره اومدی
امیدوارم موفق باشی..
خداوند نگهدارت باشد

سلام . مرسی از محبتت . برای شما هم ارزوی شادی و موفقیت دارم
بازم به من سر بزن

دریا پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

عشق یعنی آشنائی با خدا

عشق یعنی از پلیدیها جدا

عشق یعنی از بلا سیراب شو

همچو برفی قطره قطره آب شو

عشق یعنی خون خوری دل خون شوی

لیلی نادیده را مجنون شوی

مرسی دریا جان مثل همیشه شاد باشی

آریا فتاحی چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ق.ظ http://harfe-tanhaei.blogfa.com/

درود به شما
مثل همشیه ترانه ساده و روان
زیبا بود

وبلاگ حرف تنهایی با آخرین مطلب به روز شد
منتظر نگاه شما
پاینده باشید

سلام آریا ی عزیز از اینکه همیشه همراه نوشته های منی ازت ممنونم
همیشه شاد باشی

حمید رضا عمادی جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ب.ظ http://hamidrezaemadi.tdblog.ir

سلام وبلاگ و قالب زیبایی دارید و با ترانه های پر طراوت خود تزئین کرده اید صفحات رو که دلنشینند براتون آرزوی موفقیت دارم دعوت میکنم به خلوت دل من هم سری بزنید پذیرای قدوم شما بیصبرانه هستیم بدرود

سلام . از حضورتون و محبتتون ممنونم . حتما میام .
همیشه شاد باشی

علیرضا یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.magam.blogfa.com

سلام ... امیدوارم حالتون خوب باشه آبجی پرنیان ... وبلاگ پر محتوا و جذابی دارید ... من بیشتر مطالبتون رو خوندم .. خیلی قشنگ بود ...

براتون آرزوی بهترین ساعات و پر ستاره ترین شبها رو دارم ...

در پناه خدا ...

سلام علیرضای عزیز. ممنونم از محبتت و اینکه اینقدر منو شرمنده کردی .
منم برات ارزوی بهترینها رو دارم
همیشه شاد باشی

رضا سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ

حال کردیم...................راستی میشه شعرای جدیدتون رو برام بفرستید جوابم حتما بدید خواهشا منتظرم

سلام دوست خوبم . ممنونم از حضورت . اگه منظورت اینه که شعرای جدیدمو اینجا بگذارم چشم . میتونید در هفته های و ماهههای اینده پست های بیشتری رو بخونید.
بازم به من سر بزن. همیشه شاد باشی

کامران قائم مقامی سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ http://corona-losses.blogfa.com

سلام

ترانه های پُرشعور و با احساس و دلنشینی می سرایید

شاد زی

سلام کامران عزیز. مرسی از لطفت . بازم به من سر زن .
همیشه شاد باشی

MILAD یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ب.ظ http://MILADFARHADI.BLOGSKY.COM

موش کور
یک روز یک خانومی با شوهرش دعواش میشه بهش میگه الاهی موش کور بخورت میگه حالا چرا موش کور؟؟ میگه اخه بدبخت نمیبینه داره چه اشغالی رو میخوره


سخنرانی
یه روز یه نامزد انتخاباتی داشت سخنرانی می کرد... می گفت: ما در دولت جدید با سوسیالیسم، کمونیسم، فاشیسم و ... مبارزه خواهیم کرد! یه پیرمرده پا میشه میگه: بابا پس تکلیف رماتیسم چی میشه؟!!!


امید و آرزو
دخترا با 1000 امیدو آرزو با یه1 پسر دوست میشن! اما پسرا با 1 آرزو با 1000تا دختر!!!


تلفات جاده ای
یکی از مسئولین: سال 87 در تلفات جاده‌ای 10 درصد کاهش وجود داشته است و تا سال 89 این تلفات به صفر می‌رسد و انشاءالله تا سال 90 در جاده‌ها زاد و ولد خواهیم داشت!


شرکت گاز ایران
ایرانی عزیز با مصرف هم زمان دوغ، باقالی، تُرُب، سیر، لوبیا و نُخُد در تولید گاز به شرکت گاز ایران کمک کنید... روابط عمومی شرکت گاز ایران!


پیچ جاده
پیچ جاده ، آخر راه نیست مگر اینکه تو نپیچی!


اذون
به یارو میگن اذون بگو میگه همه چیز با یک نگاه شروع شد


ارثیه
اگه گفتب پس از مرگ مدیرعامل گوگل (البته بعد از صد و بیست سال!) به فرزندش چی می‌رسه؟ - گوگل ارث!


اعلامیه
شیطان اعلام کرد تا می توانید گناه کنید... سهمیه ی سوخت آتش جهنم تموم شده!!!



سلام دوست قدیمی
گفتم یه سری بهت بزنم و یکم بخندونمت چون خنداندن دیگران بهتین کاری هست که یک نفر میتونه انجام بده

اگه وقت کردی به ما هم یه سری بزن
بای

سلام موش کور گرامی .ممنونم که با حضور شادت لبخند رو همراه خودت هدیه اوردی
بازم به من سر بزن
همیشه شاد باشی

عسل بانو دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.kamandegisoo2009.blogfa.com

سلام خوبی خوشی چه خبر؟
من اومدما[چشمک]
میشه شما هم بیاین؟[تشویش]
آپم...


[گل]صادقانه ترین و بی ریاترین راه ابراز عشق خود به...[گل]

سلام عسل بانوی عزیز. مرسی از حضورت . حتما میام گلم .
همیشه شاد باشی

احمد پروین پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.ahmadparvin.persianblog.ir

درود بیکران ...

سلام . ممنون از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد