نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

جرم من

منو  هر شب بغض و گریه  

منو هر شب بی تو بودن  

منو هر شب کابوس تنهایی مردن 

پس کجایی که ببینی همدم ثانیه هاتو  

تو غم و تنهایی کشتن  

منو با چشمای بسته به یه انفرادی بردن  

جرم من فقط همین بود  

تو رو خواستن ، تو رو خواستن  

منو تنهایی و تو فکر تو بودن  

از غم نبودنت شعرای بی وزن سرودن 

جای زخمای یه شلاق که کبودن  

حسرت دستای گرمت  

که بگیرن منو از من  

جرم من فقط همین بود  

تو رو خواستن ، تو رو خواستن  

بیا دستامو بگیر منو رها کن  

که تو چنگال غم و غصه اسیرم  

اگه زودتر نرسی حتما می میرم  

از غم نبودنت جنون می گیرم  

بیا دستامو بگیر منو رها کن  

منو از این همه دلتنگی جدا کن  

اگه زودتر نرسی حتما  می میرم  

از غم نبودنت جنون می گیرم  

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام
بهتره هدف وبلاگت وشخص باشه.
بهتره عکسی که به عنوان لوگوی وبلاگ سمت راست هست عوض کنی چون هیچ ربطی به نیایش نداره.
خوشحال می شم ترتیب اثر بی.
شاد و هدفمند باشی.
یا علی

سلام از نظرت ممنونم باید بگم که هدف وبلاگم مشخصه دوست عزیز و گمون نکنم احتیاج باشه برای تک تک افرادی که میان توضیح بدم هر کسی میتونه هر برداشتی دوست داره بکنه مهم اینه که برای خودم چه حسی رو ایجاد میکنه در مورد لوگو هم من این عکسو دوست دارم و قرار نیست حتما ربطی به اسم وبلاگ داشته باشه باز هم میگم مهم احساس منه که باید راضی باشه و هست . از نظراتت منمونم اما متوجه نشدم این نظر بود یا دستور ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
اینو هم بگم که نیایش فقط این نیست که تو رو به خدا بنشینی و نماز بخونی یا دعا کنی نیایش یعنی گفتگوی قلبی با هر معشوق و معبودی چه زمینی چه اسمانی و لازم نیست حتما جای خاصی باشه میشه حتی کلمه ای به زبانت نیاد و با قلبت حرف بزنی و گمون کنم رسیدن به این درجه از احساس کار هر کسی نیست امیدوارم معنی نیایش رو متوجه شده باشی از نظر من البته.
در ضمن بهتره از این به بعد اسمتون رو هم بنویسید . کسانی که به عنوان دوست من شناخته میشن اینطور مرموزانه کامنت نمیگذارن .
همیشه شاد باشی

آرزو یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:35 ب.ظ http://arezooghese.blogsky.com

وبلاک جالب و با احساسی داری
موفق باشی

سلام آرزو جان خوبی . ممنون از حضورت و از محبتت. بازم به من سر بزن .
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد