نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

بذار عوض شه سرنوشت

آره سرنوشت همینه 

که نگام برات همیشه  

به غمو اشک بشینه  

تو سکوت بی کسی هام  

دلم از غصه بمیره  

آره سرنوشت همینه 

که وجود خسته ی من  

هرگز آرامش نگیره 

خسته ام خسته از این تلخی ها 

تا کجا ادامه داره این جدائیها 

سرنوشت چه بد نوشت برای ما 

سهم من نگفتن گلایه ها  

دور بودن از تو توی لحظه ها  

چه عذابی داره بی تو تنها  

گفتن خط به خط ترانه ها  

این همه بی تو تحمل تا کجا 

  

                  من میخوام تموم کنم فاصله هارو  

                  بشکنم خط سکوتو  

                  بردارم دیوار سنگ دوریارو  

                  بگیرم دستتو تو دست سردم  

                  حس کنم پروازو  

                  ببینم غرق شادی از تو دنیای ترانه هامو 

                  بسازم شعر آزادی بخونم بهترین آوازو  

                  من میخوام تموم کنی فاصله هارو  

                  بمونم با تو تموم لحظه ها مو  

                  بگیری تو دست گرمت سردی دستامو   

                  من میخوام تموم کنیم فاصله هارو   

                  بمونیم با هم تموم لحظه هارو   

                بذار عوض شه سرنوشت  

            اون چیزی که برای ما 

            نوشته یه تقدیر زشت  

             خراب و داغونش کنیم  

           دیو سیاه دوری رو  

            اینو قبول کن عزیزم  

           زندگی یعنی من و تو

آری آغاز دوست داشتن است

 

نظرات 7 + ارسال نظر
صادق سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ق.ظ http://tavileyeeshgh

شعر زیبایی بود ولی من هرگز عشق را گدایی میکنم..همیشه ازاد باشی .فعلا بای

سلام . مرسی از حضورت .
عزیزم این گدایی عشق نیست . احساسی که در تو رشد میکنه نیازمند اینه که تو غرورتو فراموش کنی و حرفای دلت روبزنی و برای به دست اوردن اونی که دوستش داری تلاش بکنی .
اون حس که تو اسمشو عشق میگذاری و حاضر نیستی برای تصاحبش اونو بخوای عشق نیست یه احساس انی و تب زود گذره
عشق یعنی اینکه از خودت بگذری .
همیشه شاد باشی

عماد سالکی سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.ariaart.blogfa.com

من به روزم بیا تا شب نشده شعری بخوان
منتظذت هستم دوست عزیز .

سلام عماد عزیز. ممنون از اینکه اومدی . حتما به دیدن وبلاگت میام . بازم به من سر بزن
همیشه شاد باشی

نیما سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:32 ب.ظ

شعر زیبایی بود.منم منتظر حظورت هستم

سلام نیما جا . ببخش منتظر حضورم در کجا ؟؟؟؟؟؟شما که ادرسی از وبلاگ احتمالیت ننوشتی

نیما چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ق.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

مرسی ما رو این قده زود فراموش کردی.فقط فوتبالییییی ها.

نیما جان منو ببخش ولی حق بده اینقدر دوستای زیادی تو این وبلاگ دارم که خوب هر کودومشون هم یه ادرس برای وبلاگشون دارن اسماشون خوب یادم مونده و همرو میشناسم اما ادس وب هاشون رو .... با همه ی اینا بازم میگم ببخش و سعی کن هر بار که کامنت میگذاری ادرس وبت رو هم بگذاری اینجوری برای خودت هم بهتره . خود من خیلی وقتا با خیلی از افراد تو قسمت کامنتها اشنا میشم و رو ادرس وبشون کلیک میکنم .
همیشه شاد باشی

علی صالحی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.voiceking.blogfa.com

سلام پرنیان جان.امیدوارم شاد و سر حال باشی شعرتو توی سایت گذاشتم ببخشید کمی دیر شد.مواظب خودت باش و خسته نباشی

سلام علی عزیز. ممنونم خیلی لطف کردی و خوشحالم از اینکه افتخار اینو پیدا کردم که شعرم در سایتت گذاشته بشه .
همیشه شاد باشی

دریا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.daryaa.blogsky.com

می نویسم د ی د ا ر
تو اگر بی من و دل تنگ منی
یک به یک فاصله ها را بردار
----------
سلام دوست عزیز
بار دیگر وبلاگ بروز شد
منتظر حضور سبزتون هستم.
موفق باشی

سلام دریا جان . ممنون از اینکه اطلاع دادی عزیزم . بازم به من سر بزن

آیینه دار جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ http://aine.blogsky.com

سلام
دوست عزیز شما را لینک کردم. شما هم اگر مایل بودید مرا با نام(باغ غزلهای عاشقانه لینک کنید.
خداوند نگهدارتان

سلام آیینه دار عزیز. من هم شما رو لینک کردم و از تبادل لینک ممنونم . بازم به من سر بزن
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد