نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

آرزوی تو

« آرزوی تو »  

شب وروز شد ه این خیالم  

می شه روزی باشی همیشه کنارم 

واسه داشتن تو هزار کوهو دره  

هزار سختی و درد رو دوشم می ذارم   

بدون تو و عشق تو من چی دارم  

یه دیوونه که جز تو چیزی ندارم 

نگام کن ببین بی تو چه بیقرارم  

نباشی نه شعری نه حرفی نه رنگی  

ندارم ، ندارم ، نباشی کنارم  

بگیر دستمو تو حریم امن دستات  

که من آرزویی به جز این ندارم  

که باشی تو پیشم سرمرو رو شونت بذارم  

مثه ابر بارون از عشقت ببارم  

تو لالایی نرم دستات بخوابم  

تو خوابم ببینم دوباره به عشقت دچارم  

عجب عالمی من،از عشق تو دارم  

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 7 + ارسال نظر
فرنوش پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

نیما جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام .شعر قشنگی بود.با ارزوی موفقیت تو دوست عزیز.

سلام نیما جان . مرسی از اینکه سر زدی . همیشه شاد باشی

saeed یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.chemistsaeed66.blogsky.com

با سلام
1-تم زیباست
2-شعر زیباست
3-آهنگ متن زیباست
4-آرزوی موفقیت دارم
نههههههههههه 5 رو ننوشتم:) شما هم مثل خواهر من شاعر بزرگی هستید.
آهنگ متن دلگیرم کرد.به یاد خانواده افتادم ناخداگاه.
سبز و برقرار باشید

سلام سعید عزیز. . ممنونم از حضورت . خوشحالم که از همه اینا خوشت اومده . در مورد خواهرت امیدوارم موفق و پیروز باشه . در مورد خودم هم باید بگم که خودمو شاعر بزرگی نمیدونم . در مورد اهنگ متن فکر میکنم این از اون عاشقانه هایی که گوش کردنش غمگینم نمیکنه و یه جورایی منو از یه احساس خیلی قشنگ لبریز میکنه . اما خوب ادما احساسات متفاوتی دارن . امیدوارم خانوادت هر جا هستن سالمو سرحال باشن به همراه خودت .
بازم به من سر بزن . همیشه شاد باشی

پروین یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.abi-vafa-eshgh.blogfa.com

سلام

قشنگ بود . احساس میکنم : " میشه روزی باشی همیشه در کنارم " وزن شکسته شده . نمیدونم البته احساس منه . شاد باشی عزیزم .

سلام به پروین عزیز. ممنون از اینکه احساستو گفتی خوشحالم که با دقت نوشته هامو میخونی .
همیشه شاد باشی عزیزم .

رضا جهانداری یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام دوست عزیزم
وبلاگ زیبایی دارید و البته زیباتر از اون شعرهای قشنگشه
راستش میخواستم یه راهنماایی بکنید من رو
میخوام بدونم چطوری باید شعر یا ترانه ئ ام رو ثبت کنم تا از سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری بشه!
ممنونم که کمکم میکنید

سلام دوست عزیز. ایمیلت رو بخون دوست من .

صادق یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ http://tavileyeeshgh.blogfa.com

اسم وبلاگت من را غرق در سکوت کرد.به من هم سر بزن.لینک شدید.

سلام . منم همین هدف رو داشتم نمیدونم تا حالا چند نفر اینو حس کردن که نیایش چه با معبود اسمانی و چه با معشوق زمینی یعنی غرق سکوت شدن و با زبان دل حرف زدن اصلا معنی نیایش کردن یعنی همین یعنی سکوت زبان و گفتگوی قلبها . از لینک هم ممنون . شما رو با اسم وبلاگت لینک کردم
همیشه شاد باشی

کوچه مهتاب... کوچه گرد دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ق.ظ http://kocheemahtabi.persianblog.ir

سلام...
اولا سال نو مبارک!
و... ممنون به خاطر لطفی که به کوچه مهتاب داشتی و قدمی به کوچه گذاشتی و ردپایی و...
و خوشحالم که کوچه ی ما رو هم به جمع دوستان پذیرفتید!
مطمئنا کوچه گرد هم نیایش شما رو جزء رهگذران کوچه قرار میده!
آرزوی موفقیت شما رو در سال جدید خواستارم!
حتما و حتما بازم میام اینجا!

سلام . مرسی از اینکه اومدی . سال نوی شما هم اگرچه کمی دیر مبارک امیدوارم امسال برات سال ارزوها باشه . از تبادل لینک هم ممنون . خوشحالم که از این جزو رهگذرای کوچه شما شدم .
همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد