نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

تو را دوست می دارم

تو را دوست نمی‌دارم

گرچه گلی در نظر آیی

یا یاقوت زردی

یا میخکی

که آتش، آن‌ها را به کشتن خواهد داد

تو را دوست می‌دارم

چونان حقایق تاریک

که دوست‌داشتنی هستند

من حقیقت تو را دوست می‌دارم

اگر گیاهی باشی که هیچ‌گاه شکوفه نداده است

باز دوستت می‌دارم

حقیقت مطلق تورا

و عشقی که از تو

در بدنم زندگی می‌کند

دوستت می‌دارم، بی‌آنکه بدانم چرا؟

یا چه زمانی؟ در کجا؟

تو را آشکارا دوست می‌دارم

ما به هم نزدیکیم

به قدری نزدیک که دستان تو بر سینه‌ام

همان دستان من است

به قدری که بستن چشمان تو

همان به خواب رفتن من است

پابلو نرودا

 

آری آغاز دوست داشتن است

نظرات 2 + ارسال نظر
hasti پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.qametanhaii.blogsky.com

سلام . ممنون از لطفت پرنیان جان . به بلاگ هات سر زدم خیلی قشنگ بود شعرهاتم قشنگه.من هر دو بلاگت رو لینک میکنم . با اسم های نیایش و شب آرزوها . شما هم با اسم غم تنهایی لینک بده ممنون بای.

سلام هستی گلم . ممنون که سر زدی . منم حتما شما رو در هر دو وبلاگم لینک میکنم عزیزم . شاد باشی

میلاد دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ب.ظ http://miladfarhadi.blogsky.com

سلام دوست عزیز مطلب زیبایی بود
از پست جدید من به نام بهار حتما دیدن کنید خوشحال میشم.
خدا نگهدار

سلام . مرسی از اینکه هر روز سر میزنی . همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد