نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

از تو مردن

یه عاشق حاضره همه چیزشو فدای معشوقش کنه ..... همه چیز حتی زندگیشو .  

 

« از تو مردن » 

اگه از صفحه ی هستی قراره محو بشم من

میخوام از تو باشه مردن

یا اگه قراره هر روز یه بلا باشه به جونم

تو بیا بلای من باش

درد بی دوای من باش

اگه روزی یه غریبه

میگذره یک نفس از من

تو بیا مثل غریبه

یه نفس کنار من باش

تو یه آرزو یه رویا

یه سوال یا یه معما

هنوزم تو کار چشمات

این دلم مونده چه رسوا

تو همون لبخند زیبا

که میشینه روی گلها

یا همون قطره ی بارون

که می افته توی دریا

یا که اون حس قشنگ توی شعرا

یا شاید اون مرد خوب توی رویا

که می یاد شبی هزار بار

تو خواب دختر تنها

میدونم که خواستن توآرزویی نابجاست

تو رو خدا بهم نگو

که عشق تو یه جور گناست

میخوام از گناه عشقت بسوزم آتیش بگیرم

بسوزونم توی آتیش

من میخوام از تو بمیرم

بسوزون خاکسترم کن

اگه از تو باشه مردن

مثه یه رویای شیرین 

من دوباره جون میگیرم

قصه ی دل بستن من

نفس نفس ، دم به دمه

کاش بدونی نیاز من

دست تو رو گرفتنه

کاش که یه روزی تو بیای

تو جاده های سرنوشت

اینو بدونی که خدا،

اسمتو رو دلم نوشت

آری آغاز دوست داشتن است 

نظرات 1 + ارسال نظر
اینجا زمان مرده چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.whoami.blogsky.com

به روزم .سر بزنی افتخار دادی.

حتما . میتونم لینکت کنم ؟ شما هم اگر دوست داشتی منو با اسم نیایش لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد