نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

بهشت من

« بهشت من »                   

کی میدونه از عشق تو

تو قلب من چی میگذره

کی میدونه که عشق تو

بی انتهاست ، نهایته

بی انتهای نازنین

ای آرزوی آخرین

هر جا بری کنارتم

بهشت من دست تواِ

نبض نیاز عمر من

تو مشت بسته ی تواِ

مشتتو واکن نازنین

عکستو تو دستت ببین

عشق تواِ مثل نفس

تو زندگیم جاری شده

تو دم به دم بودن من

نقش تو حکاکی شده

بهشت من دوست دارم

اینوتوهر شعرم بخون

هر غزلی که میشنوی

نقل منو توست بدون

بهشت من دیوونتم

با من بمون

بدون اگه نباشی تو

زنده بودن برای من یعنی حروم

بهشت من عشق منی

اینو تو حرفام می بینی

برای زنده بودنم

تو آخرین آخرینی  

آری آغاز دوست داشتن است 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد