نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

نیایش

آری آغاز دوست داشتن است

اولین سلام

سلام به همه دوستان خوبم در سراسر ایران . من پرنیان هستم و تا چند روز دیگه وارد ۲۴ سالگی میشم . اگر بخوام از خودم بگم باید بگم که عاشق شعر نوشتن و موسیقی هستم . یه مجموعه شعر دارم که دارم برای چاپش تلاش میکنم . تصمیم دارم که شعرای خودمو تو این وبلاگ بنویسم به اضافه یه سری مطالب دیگه راستش خیلی چیزا تو ذهنمه و نمیدونم برای شروع باید اول از کدومشون استفاده کنم . اما به زودی سعی میکنم مطالب جدید و جالب رو  بگذارم . خوشحال میشم که نظر بدید و بگید که دوست دارید چه مطالبی درج بشه .لازمه که بگم تمام شعرایی که از خودم در این وبلاگ درج میشه به اسم خودم ثبت شده و هر گونه کپی برداری ممنوعه . منتظر نظراتتون هستم . تا بعد .  

آری آغاز دوست داشتن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد